<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
петък, януари 23, 2004
 
Sleepin' is GOOD!
Zdrasti, nesto pak sprqh da pisha!

Strahotno e!
Snosti si legnah v 21:34 i sam spal po4iti cqla nost, kato izklu4im 4e se opitah da se sabudq nqkade kam pet zastoto qvno otdavna ne sym vijdal tolkova syn! :)
Strahotno e prosto 4owek da se naspi malko.
Dove4era se nadqvam nai kysno v 23 da si legna. :)


Stanah v 8:34 i hodih do VMEI,
nai nakraq si dadoh knijkata i ste mi q vyrnat zaverena v ponedrelnik.

Mnogo veselo beshe VMEI, bqh zabravil.
Bezmalko pak da kaja na Daskala ot koito trqbwashe da vzema podpis 4e ne go poznavam, ama uspqh da se spasq s tova 4e mi se e spqlo i ne sam go vidql.
Toj mina na polovin metyr ot men i az go zqpah i se chudeh dali ne e toj de ama mai mi povqrva :))))
Vajnoto e 4e mi dade podpis.
Za vtori pyt mi se slu4va toq semestyr , predniq pyt nai naglo zaqvih na lektorkata mi po TE 4e ne q poznavam sled kato tq mi napravi nomera sas "vyrvete q potyrsete, nqma q.".
Po strannoto e 4e posle mi dade podpis :)))
Mai vtoriq ste e dobre da ida da gi vidq si4kite daskali 4e e mnogo gadno kato obqsnqvash na nqkoi zasto ne go poznavash i iskash nesto ot nego :))))

Vesela rabota!
Zabavno beshe!

Dneska predimno teglq muzika!
Strashno interesni nesta si namerih koito edva li ste haresat na nqkoi ama vse pak:
Alan Parsons Project -> freetechno/beco/
i toku sto :
Suzanne Vega - gotino pee mackata :)

Instalirah malko novi uslugi na routera, qdosah dvama trima useri i mai tova.
Skoro ste mi svyrshi mqstoto na diska ot muzika, molq ako ima nqkoi navit da me sponosorira sys 1TB (moje i 0.5) molq da mi pishe na maila :)))))))))

Sigurno az ste trqbwa da si se sponsoriram, me4taq si edin da si zapisha si4kite cdta s mp3 na edin GOLQQQM disk i da ne e nujno da otvarqm seki pyt bazata danni da rovq za tva koeto mi se slusha:
za spravki http://valqk.ath.cx/cdlib.php

....Kakvo stqh da kazvam ve4e ... zabravih... do po kysno.......

P/S [5min po kysno]
Setih se!
A/V pairs... okaza se 4e radclienta iska da se pravish na emulacia na ppp i da mu pisesh razni zabavni raboti...
o4akvat se podobreni versii na ppp sled prodyljitelna rabota s nego :)))
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger