<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
петък, февруари 13, 2004
 
Убит поради НЕ-блогване!!!
Az sigurno sym myrtyv poradi ne-blogvane, ama se sluchva....

Tolkova mnogo nesta stanaha ot poslednia pyt kogato pisah 4e ve4e ne si gi spomnqm,
nai golqmoto za otbelqzvane e 4e si hodih v ruse i posetih "Orlova Chuka" - pesterata.
Otdavna ne bqh hodil tam a tq mi e kato vtoro rodno mqsto!!!
Tolkova e Krasivo!!!!
Vlqzohme sys osvetlenie - svesti, kato predi tova otklu4ihme edin katinar s vzlom :))))))))))))

Mnogo beshe priatno, tolkova e hubavo da ne sveti nisto pokrai teb!!!!!
I da e tiho i da chuvash samo typteneto na syrceto ti i shuma ot prilepi.... ehh...... romantiki.....
Inache namerih mqsto za install frsta v ruse i sigurno drugia pyt ste se organizira nesto, okaza se 4e ste mi trqbwa proektor za stenata, da moje da se pravi nqkakav demnstracia ama ot kade ste go nameria , edin bog znae............nqmam nikakva idea.

Za tezi koito pak ste kajat 4e bloga mi ne e podreden i e napisan otvratitelno :))))))))))))))))))))))))))))
te si znaqt koi sa :PPPPPPPPPPP
mi moi se pyk :))))))))))
slucvat se i takiva raboti vav haosa.....

Inache, sega mydrq edna divotiq....
Zasto kato startiram perl script koito ecexuteva shell komandi prez bash(ili kakavto i da e shell) i napravq chown mi se chownva kato horata, a kato se startira prez cront ostava root.....
za sega tolkova, vsi4ki dovolni i nedovolni ot moito blogvane, nazdrave! :)))
Comments:
Хвала за занимљиве информације
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger