<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
петък, февруари 20, 2004
 
Update?
Ah!
Updatenah si4ko :)
Nov local za linux, teja hora nqma li da po4nat da pishat po siguren kod, a la BSD.....
zasto li za BSD ne izlizat po4iti local ili remote.....
nqmam idea, az ne razbiram ot C,C++ vsystnost :)))
Kakto i da e de, sled taq sluchka po4vam da se zamislqm dali da ne migratena vpnite na bsd ama mai nqma da e zasega :)

Inache poslednite dni se mychih s freeradiusa... ne uspqh da se razbera s nego da mi dade ip....
Otkrih(me) nesto kato bug v ippool.c, qvno 4oweka koito go e pisal e nedomislil, ako nqma NAS-Port ne dava ip, a po rfc
ne e zadaljitelno da ima... interesno nali.... syotvetno BSD-shkoto ppp si e pisano po rfc i ne vrasta NAS-Port kato mu idva vryzka ot pptp servera i ... kurioz, dobre 4e pone bsd ppp-to moje da razdava ipta :)
anyway de, snosti pak se napihme zverski i dnes se zamislqm seriozno da se opitam da spra alkohola i cigarite(pisheiki go tova piivam biri4ka:( )....
Az kakto sym sprql i jenite ste vzemat da mi poniknat krilca :))))

Za sega tolkova, utre ste trqbwa da pochna da pisha web interface za vpn-a :( i da mu pusna blokirane na account-ite ako nqkoi se opita da se authne opredelen bori pati za opredelen period ot vreme...
UJAST kakto kazvat nqkoi hora, sega mislq da gledam film4e i da si legna kam 23 , da probvam da stana kam 6-7 am i da si obarna rejima 4e taka kakto e v momenta opredeleno ne mi haresva....
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger