<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
петък, март 05, 2004
 
ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ КОИТО СА БЪЛГАРИ(на кокили??? защо се казва така??)

Какво се случи през последните не-блогвани дни. (Само да видя от кога не съм блогвал, че забравих).
Мдаа........ значи.
01/03/0420 :)
Ами...
1. Ъпдейтнах *BSD, че са намерили някакъв евентуален овърфлоу във ТиСипи/АзШъПия (TCP/IP) стека, а и не бях Ъпдейтвал от последните няколко пачове за евентуални роот'с.(Лелеее... къде са сега линукс кодерите :)))) на куция кон - подковата му виновна... или нещо такова беше.)
1. Ъпдейтнах си Лайнуксите (Дебилчетата[debian]:)
1. Ъпдейтнах си апачите, сега са по нова версия и вече имат и бледолики преводачи, фиксирам gettext :)
2. Мотах се МНОГО.
3. Написах 2 нови плугин-а за SMARTY.php.net и после дописвах.
4. Започнах да работя с gettext! Оказа се страхотно полезно и креативно нещо! УМНИ ХОРА баси! Оказа се че има още умни които са дописали и smarty да работи с gettext при което се получава страхотна комбинация :) МНОГО МЕ РАДва
5. Ъпдейтнах си малко по личния сайт
6. На 3 март се мотах цял ден, вечерта се понапихме малко - първо по кръчми в щутгард, после в Емералд. Видях се с Пешо, който на следващия ден имаше ДенДен. Предложиха ми работа, чудя се много.... :(. Показваха ми едни много интересни модули на пърл.
7. Оправях още неща по плугин-ите, мислих струйтура на ЯСПИС-а :)
8. ....................... не помня.....




ЕЕЕеееее , просто се олях!
Днес(ка) ме помолиха да пиша на Български и аз се опитвам да го правя защото все пак латиницата не е добре като идея.
За съжаление не мога и не мога да убедя човека който ме помоли , че е много ангажиращо да сменяш постоянно м/у cyr->lat по време на писане на нещо(с вим примерно)! Крайно изнервящо е просто.
Вчера и днес един приятел ми беше на гости - Калин.
Доста оттдавна не го бях виждал, та си приказвахме доста. :))))
Пак изтегли мп3.онлине.бг :) (поне 5G смукна този път!:))))))))))))) Пихме, много малко, той спрял. Стана на възраст и спря.
Баси и хората!!! :)
Добрата(може би) новина е че е почнал да става като мен - би си забравил и главата , ако можеше! Поне знам че не само аз съм зззззле и тва донякъде ме успокоява.

Снощи "светнах" една приятелка, на тема Черно Фередже :)))) Забавно, умряхме да се хилим!!!
Много хубаво нещо са приятните и хубави разговори(с приятни и ХУБАВИ хора).... ама е много коофти като го няма сладкодумника :((((

След това четох от къде "произлиза" вампиризма - интересно... human fantasies are one of the powerful and shitties things ever created! :) или на български, "аз да кажа, че сестра ти е курва, пък ти после върви обяснявай, че нямаш сестра" :-D
Прочетох и още нещо доста интересно ама него по натам като го преведа и питам автора дали може да си го сложа на сайта.

Наблюдавах явлението "Светещите в тъмното чорапи на Калин", които на всичкото отгоре ми изгониха всички хлебарки, като мине действитео на отровата, пак трябва да го извикам! :))))


ДнескЪ:
Станах към 9. Изпих си чая и после пихме кола и кафе.
Към 11 се опитахме да намерим свободен фризьорски салон в който да знаем че няма да се наложи след това да се срамуваме 5 месеца като излизаме по улицата как изглеждаме с Калин. За съжаление всичко в лозе-то беше пълно, намерихме една девойка, която последно ме подстригва пак тя(мен)(преди към 8 месеца:( ) и се ПУТстригъъъмИ :)....
Сега съм подстриган и като нов :)
Май ще си купя машинка за подстригване, защото се оказа че с нея много лесно се бръсне брада.
(междувременно установих че пак бях заприличал на източен активист, мъкнещ куфарче със IDE контролери и затаварящ го в затора заради "бомбата" която мъкне и съмнителния му вид).
Тъй като имам огледало, само в банята, а сутрин съм достатъчно заспал дори да не се погледна, не се бях виждал от може би няколко месеца :)))




Тази вечер:

Аааааа!!!! УЖАСТ!!!!!!!!!!

edAc гръмна каменицата!!!!
Не го разбрах какво точно направи ама зад мен светна яко! :)))
Весело!!! 220 волта бяха опрели към 0 на кутията, на дъното нищо му няма, и си работи всичко, ама монитора замина.
Май ще трябва да възтановявам монитор, тъй като този не беше мой :(((((((((

Наздрафе от мен. Който не пие ще! :)))
до после, утре съм на webdev и дано не закъснея много, другата алтернатива е след обедната почивка :)
дано да стана.

Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger