<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
събота, април 24, 2004
 
Мейлинг листи... мрежи ... сървъри... МРЕЖОВИ КАРТИ!! и БОЗИ!!!!!!!!!!
Здрасти, Здрасти....
Пак не съм писал сума ти и време май, май... е то април де, но нищо....

Последните дни луднах просто... мрежата умря във петък вечер, когато тъкмо си пиех сладичко бира в Клуб-а
на Разбитите Сърца....
След това настана адът.....
Усери които звънят, с право разбира се....
Мрежата паднала цялата.... незнайно кога и къде... паднала по пътя и никаква я няма...
ЕВстеВсвенно - админа виновен, защото нали като не работи всичко, значи сървърите са паднали....
Аз в сърцата, и няма как да тествам....
Прибирам си се, всичко ми работи , НО ! виждам 20 човека в мрежата.... а трябва да са доста повече...
PHUN!!!
Оказва се, че (днес следобяд) едновременно на няколко основни трасета са изпукали суичове... забавно просто...
За капак на това, файловият сървър, ту го има, ту го няма, до рутера върви и цепи тока всичко....
Оказа се, че на него му се е прецакала мрежовата карта - 3C905, в момента нямало друга резервна - в понеделник, реших да взема от едно друго пц....
След час забелязвам, че въпросната карта която съм сложил се линква на 10Мбит/с а не на 100 !!!
ААрргхгхххх......
Отивам, свалям я, оглеждам я хубавичко и разпознавам предната извадена от същия слот
(преди тази която се прецака сега).... как да е... намерих друга и сега работи много добре!!!!

След този проблем - друг, който възникна преди да се скапе файловият.
Инсталирам едно ХР - по еднин проект за който ми трябва и уж всичко минава добре... е да ама.....
решавам да ползвам мрежа, слагам си ип маска и всичко както си трябва....
какво се указва.... ТЪПОТО ХР има пинг само до себе си!!!! УЖАСТ!!!!
Първо си помислям, че мрежовата карта предната вечер се е скапала... но решавам да пусна Дебиана да тествам все пак... там всичко си работи перфектно!!! После ми хвалете огруханото ХР!!!!!
Сега се преинсталира, ако пак не стане АСФАСГВЯР@!#$!@#$!@#$!@#$!@#$!#@!!!!!!!!!!!!!!!

Преборих се със мейлинг листите ми най накрая, изчетох ги всичките без 1 - фриирадиус-а ... сърце не ми дава като видя 800 съобщения , и като знам повечето са за DEL просто но... сега ще трияяяя!!! :))))


Една тенденция, която се наблюдава отскоро при мен... нещо съм се сбъркал и се самонаранявам по много странни начини..... случайно де ама взе да ми става странно.....
След срещата ми с ръба на касата на вратата във вторник, като спря тока и аз се засилих да ходя до тоалетна ..... в последствие се оказа, че съм си щчупил стъклото и съм си порязъл клепача,
днес сутринта си разбих устната.... сбих се със стола, но той се оказа по железен от мен гада....
другата алтернатива беше да ме ужили една пчела, която ме събуди... но се чудя дали е по добре звездички и трудно изговаряне на думите или ужилване от пчела.... :))
За сега толклва от мен... до другия път....
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger