<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
понеделник, юни 07, 2004
 
Добро утро, мирише ми на.....
Добро утро, днес се очертава никакъв ден,
всъщност може би ще е интересен.
Стоя в момента и пиша и ми мирише на манджааа... ще ходя да хапна аз...

Имам да се занимавам с хиляди неща(аз кога ли нямам).
Тъкмо четох лога на крокодила и постнах коментар, който ще сложа и тук.
Не мога да разбера аз ли съм крив или хората:)? Сигурно аз, ама щом има и други такива криви като мен...
знам ли... ще видим.

Ето го и коментара към блог-а на Васил
------------------------


Много интересно, защо казваш интерфейси мозък-мозък, при услочие, че това за което говорих хората са го открили и са доказали че съществува!
Хората му казват телепатия, предаване на чувства и мисли директно без ограничение по отношение на разтояния.
Защо трябва да си усложняваш живота с интерфейси и т.н. по този начин
1. ограничаваш се пак със нещо си
2. не е естественно и согурно ще има и странични ефекти.
3. става бързо и лесно и не е нужно с години да си развиваш телепатичните умения!
може би заради последното всеки би го предпочел. При телепатията има един малък проблем, че ако не си я усъваршенствал достатъчно, идиотите няма да те чуват образно казано де… може и да те чуват, но ще има хора които няма да те чуват поради “несъвместимост”.
Според мен добрия път който можем да поемем е да автоматизираме голяма част от процесите и да започнем да се развиваме в духовно отношение, да намираме самите себе си.
В момента, най смешното е,че ние сме подвластни и управляеми от техниките които ние самите сме създали!
Замисли се, ето дори и ти, който си много в час, си до такава степен пристрастен и с изкривено мислене, че искаш интерфейс(не че аз не съм изкривен…за съжаление).
Другия вариянт е да се самоунищожим, защото ако не хванем идиотите които си мислят, че имат власт на света защото имат парите и не ги подтикнем да действат в друга посока, скоро, може и да не може да се разхождаме по улиците(ако въобще ги има след време). Тъпото е, че тълпата не на много ниско интелектуално и духовно ниво, и не може да види по далеч от носа си, тях ги интересува САМО собственото благо, не ги е грижа и не осъзнават,че те са градивната единициа и от тях зависят много неща, но само ако са обединени и ако правят компромиси с обединението си, защото без компромиси най много да се избият сами себе си.
Май много се олях в писане…. дано има поне някакъв смисъл.
До после, ще ми е интересно да седнем да си говорим някой път за това…

П.П. Нещо любимо за слушане - Тук!. Не съм наясно на колко хора ще им хареса, но все пак е нещо хубаво.
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger