<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
сряда, юни 02, 2004
 
Ден на мейл-листа.
Събудих се от воя на сирените, бях забравил... добре че ги продухват профилактично, та да се сетя какъв ден е днес. :)

Днес беше ден за четене на мейлинг листи.
Маниакс пусна 2, въобще забавно...
Прочел съм доста съобщения и сега ъпдейтвам openbsd 3.4->3.5 най накрая след доста канене...
Оправих си сислога на едното freebsd, защото нещо не логваше като хората и ми дадоха пач за pptp.c
(Пенчев, Маниакс - без този пач със linkup i linkdown скриптовете не става защото ppp-то се пуска от pptp и не знае локалното ип на машината.)

Сега ъпдейтвам qmail-scanner-queue.pl - голяма боза е всичкото... скоро ще пусна аз един постфикс но да видим кога.

По късно днес ще пусна и статистиките за сйата за sms-и.
Днес четох още от коментарите към луг... забавно е :)
Започнаха да се обаждат хора които искат тениски Adminspotting , да кажа и аз тук:
моля пишете ми на valqk@lozenetz.org

има 4 цвята - бял, черен, тъмно син и тъмно зелен
размери:
XXL
XL
L
M

Който не знае за какво става дума може да види тук

Пръстите ми започват да се схващат вече.... до утре...
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger