<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
петък, юни 11, 2004
 
Един малък...
Днес, цял ден съм се разхождал, по мрежа, която в крайна сметка, въобще не ми стана ясно
КАК ПОДЯВОЛИТЕ РАБОТИ?!??... в момента съм скапан и имам доста идеи за реогранизиране на доста неща.
Чувствам се супер, малко физически упражнения... докато оправя мрежата да стане както ми харесва, и най вече да знам, че поне малко ще работи както се очаква от нея ще посмъкна някое друго килце. :)
Това много ме радва, защото наистина се чувствам СУПЕР!
И за тези които седят пред компотрите и четат този блог.... ми размърдайте се малко, има смисъл :)

Утре заминавам за СтараГъзора :-D (Жоро,maniax-e &co, стига се подхилвахте:) и мисля НАИСТИНА да си почина...
Е, няма да почина, ще се върна и за вас! :)

Мисля, сега да попиша, да си фиксна, еди SQL, който току що открих че съм сбъркал и сега търсачката ми за музика на работи и да слушам Енигма.

Това е. Лекар с нож, мед. сестра с ръкавицИ и....най най :)

П.П. Колко било готино да си отвориш конзолата, след тежък физически труд... ще взема да стана аз един хамалин....
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger