<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
неделя, юни 13, 2004
 
Един страхотен уикенд. :)
Здрасти, здрасти.
Тъкмо се прибирам в къщи и сядам пред компютъра.
Беше един страхотен уикенд :)
Първо се успах в събота и пристигнах в Стара Загора в 6 вечера, ноо това е друга тема :)
Последва приятна вечер и приятен следващ ден, е с изключение, че шефа ми ме ядоса, ама и аз май него... ще си приказваме като се видим утре.
Бях забравил колко е хубаво да не се приказва за компютри за ден-два. Отпускащо е, пробвайте! :)
Хванах си автобуса за към София в 16, но едвам да го изпусна, по пътя ни валя як дъжд и имаше верижна катастрофа... напоследък нещо ми става, само катастрофи виждам край мен... в буквалния смисъл.
Сега сядам да работя, защото имам да довършвам нещо и да тествам един сървър. :)
После мисля да спя :)
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger