<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
сряда, юни 02, 2004
 
Moon PoWER!
Доар вечер.... хлъц, наздраве!

Ходих да дам тениска на Алто, защото не беше дошъл в петък на срещата... но... забравих тениската на Жоро, която взе Калоян....

Пристигнах малко по късно от 20 часа, затова изчаках отвън пиейки бира с една много приятна девойка, която трябваше да се обади преди известно време но не се... поне се видяхме и разменихме телефони, предния път просто не бях в състояние....

Беше доста интересно тази вечер, за съжаление нямаше място на масата на девойката(и те се навиха да пият бира в торонто).
Имаше доста интересни обсъждания, аз лично както винаги си мълчах и гледах да не спамя както Жоро(то е за добро, просто не ме кефи) прави обикновенно :)....

Обяснявах някои неща за DDoSsmtp :) но това по натам.... явно и аз трябва да си изясня концепцията....

Замислих се... след някои коментари относно някои специфични теми, не пряко насочени към мен....
Та...

Истината, на която се движи света е disorder, mischief .... това са двете основни неща... аз, затова и ненавиждам църквата и христос като такива каквито са ги направили хората.... но.... това не е за всеки, трябва да напиша пейпър за това но кога ли.... когато ми дойде музата...

Едва ли някой ме е разбрал, който е трябвало ме е.....

Специален поздрав за всички:
Toxicity/15 - System of a Down - Bonus

и също

Kansas - Dust In The Wind

Това е от мен! Лека за сега и се пазете по пълнолуние!
Отивам да пиша на баш....баш,баш....
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger