<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
неделя, юли 04, 2004
 
Нещо по смислено.....
Така като гледам, не съм писал нищо смислено от доста време, та....

Тази събота и неделя можех да бъда на море, но уви реших да си свърша работата която бях запланувал и която ми се появи и изневиделица(пак няма да стигне времето аргххх...).

Цяла седмица симулирах сериозна работа, излезе нещо все пак, но можех да бъда и доста по продуктивен...
В петък??(само да погледна б-лога на Васил ... да в петък ще да е било... ми се обади Васил, че пред ФМИ има бира и кебапчета 4 фрии... е да ама аз нали не ям кебапчета, а и тъкмо бях купил две бири в пластмасови бутилки и се бях изстрелял в едни приятели в съседния блок... та... тъй като те не се навиха останахме кротко и тихо на бира и салата да пуска(т?)(ме?!!!????) UT2004 сървър.

До към 3 сутринта успях да натъкмя някакъв конфигурационен файл.
Защо аз ли... ами не знам, ама май гледах другите двама пича как се мъчиха два часа от менютата на играта и... ами не успяха ;).
Да живее google!... там има умни и добри хора(не като мен!) които слагат конфигурационни файлове и за такива неща с обяснения към тях... та от 5 успях по някакъв начин да стъкмя това което искаха... вчера ми се оплакват, че не може да се играе отвън... имам идея защо е това но... засега толкова :)

Още ме е яд, че не отидох пред ФМИ, но минало-свършено.

В събота цял ден съм правил нещо което НАИСТИНА МРАЗЯ!!!
Работих цял ден върхъ sms.lozenetz.net.
Това е един мой проект за който ми платиха да добавям разни неща.
Него съм го писал под Виндбловс, още в началото на моите опити да уча нещо, можете да си представите за какво става дума!
По голяма боза като код отдавна не бях виждал и не можете да си представите колко страдах и какви NASTY хакове правих, най вероятно като завърша основните "модули" на YASPIS-а ще се хвана да оправя цялата база данни и като цяло всичко, защото това ще ми отнеме 4-5 дни, а да правя гадни хакове ми отнема много повече време на хак. :(

Сега ще кача промените на сайта и продължавам да пиша другото нещо.

Само да добавя, отправям го към някои хора които ми се заканваха преди известно време :-P, вече имам и коментари :).

:)))))))))))))
-------------------------

Comments:
Thank you!
[url=http://jlequxlk.com/wjzn/fmzp.html]My homepage[/url] | [url=http://rgwipkot.com/nbfy/eycp.html]Cool site[/url]
 
Great work!
My homepage | Please visit
 
Thank you!
http://jlequxlk.com/wjzn/fmzp.html | http://cmndlbtb.com/fgyw/ohdl.html
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger