<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
вторник, юли 06, 2004
 
Лелеее...
УжасТ, чувствам се размазан... тъкмо си влизам.

Не знаех, че крокодилите били толкова търпеливи...аз ако бях нямаше да издържа на този тормоз... :)

Отидох до Васил да взема Емералд и да потегляме към Славейков, тъй като бях решил да си купя
джобния справочник за пърл, понеже ми писна да се рова из разни хтмл-та всеки път... оказа се че е МНОГО полезен(както почити всяка книжка издавана от О'райли).

След като се мотахме известно време и Васко беше подложен на тормоз, излязохме, отидохме до ндк до банкомата, после отидохме до прословутите палачинки на 5-те кюшета, вярно са много вкусни.
С Емералд срещнахме една обща позната(не знаехме че е обща позната докато не се срещнахме тримата), много странни пътища намират хората да се запознаят!

(Велин, защо нямаш ти тайни запаси цигари у вас?:( Васил ми каза, че даже и да си имал ако съм вземел една си щял да ме убиваш после... вярно??? :()

След като хапнахме, минахме по витошка и се разделихме с Васко до съда.
Ние с Емералд тръгнахме към Славейков. По пътя съвсем случайно влязох в един магазин за телефони да питам за
Siemens ME45 :).
Първо ми казаха, че няма но после се оказа че има, но ще го донесат след час.
Ходихме до Славейков, аз си купих книжката за пърл, харесах си една за Масоните и си взех "Малкият Принц" на Екзюпери, оригиналното старо издание с цветни илюстрации!!!
СТРАХОТНО!!!
При това само за 5 лв... чак ме е срам!

Ходихме да пием кафе и след това към магазина да видя телефона. Оказа се, че още не са го донесли и влязохме в съседство в един магазин за канцеларски принадлежности и др. Бяхме привлечени от една черна овца (в буквалния смисъл) Гордо приседнала на витрината! :)
Там си купих един "Автоматичен Молив", Химикал и нещо като бележник с жълти листи!!!!
Много ме кефи, жълти листи... ех... жълти... много яко! :)))
Та и там похарчих 10лв, след което отидохме да видя телефона, но се оказа че струва не 120 а 140 :(
Гадост, но пък в перфектно състояние. Купих го, но утре как ще си плащам наема... не е много ясно...
просто съм ужасен колко пари успях да похарча...

лека за сега.

Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger