<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
вторник, август 17, 2004
 
Отново на линия...
Здравейте,
отново съм на линия.
Отдавна не бях б-логвал.
Бях малко в Русе, и се оказа, че съм си забравил паролата на б-лога. Много забавно... :))))
Малко почивка, малко помощ на семейството...
Малко писане, но най вече махане от мръсната и гадна София.
Ходих малко до Габрово, защото и там имаше малко работа да се свърши и след това пак в Русе.
С доста хора се видях, надявах се да си купя колело, но тъй като човека който го продаваше трябваше да ме изчака да се върна, го беше продал вече, да няма да ме чака я....
Покарах си доволно коли докато бях в Русе, вуйчо ми си е купил нова кола,
убиец е(VW, Passat, TD 1.9, към 190 коня), само една по добра съм карал от нея ... шкодата на марто, която е бензин за разлика от тази и като я настъпиш имаш чувството, че предницата на колата се отлепя от пътя :)....
-------
Вчера се помотах с Васил, той ми препоръча
"Програмният Език C" на Браян Керниган и Денис Ричи, като литература за учене на С. :)
Купих си книгата и ходихме да му вземем прането, след което "хапнахме" в един китайски ресторант, където ни объркаха поръчката(т.е. получи се недоразбиране със сервитьорката) и ни донесоха повече салати от поръчаното...
Наядохме се, или по скоро се натъпкахме, и тръгнахме към Дебианския рожден ден, който беше в Хелуин, в студ. град.
Пристигнахме с малко закъснение(около час мисля) и народа вече се беше събрал, 3 маси....
Поръчахме си бири при първа възможност, обсъждайки бойлера на Велин и Васил.
Стигнахме до заключение(поне аз така разбрах), че Велин се нави да му направя /etc/init.d/bolier :), който ще работи през LPT порта.
Проста работа, ама те нали и двамата с Маниакс не са железари....
Последваха обсъждания на много и интересни теми.
Хапнахме торта и с Micro, се "жертвахме" два пъти да не остане:), народа явно се беше наял, ама аз нали съм си добро прасе, както казва .... ааа абе кум съм му, т.е. picmaster-a :)
Тортата си беше хубава, аз много исках да си хапна B-то на Дебиан-а, но някой друг го отнесе... :)
По едно време се появи един S35, но познах веднага, че не е на Васил, неговия е толкова изтъркан, че се познава отдалеч....
Оказа се, че Joe си е забравил телефона... :) дано стигне цял до него :)))
След като персонала на Хелуин ни намекна с музиката, че е време да си тръгваме, решихме да се изнесем сами, без бой :)
С Васил и Бибсън тръгнахме пеша към лозе-то и минахме през гората.
Беше си много забавно, защото наистина НИЩО не се виждаше, даже по едно време свихме по грешна пътека в ляво, но добре, че се усетих на време, та се върнахме и продължихме по "правия" път :)))
Аз стигнах благополучно у нас... А да, забравих, Васил си купи Лайка за да си направи греяна ракйка с Лайка и мед....(изпробвана рецепта от фармацефт)
Както прочетох днес е пил... дано му мине, че да се потвърди отново колко е лековито.... леле... той не си е купил цедка :)
....
Да видим какви ще са отзивите.... :)
Много е неприятно да се бие без да е прецедена и да е изчистена самата Лайка от ракията.... не пробвайте!!!
Това е за сега.... до по после... :)
Comments:
Great work!
[url=http://fxggfgqf.com/oxew/ssmi.html]My homepage[/url] | [url=http://ybhmakdo.com/qevj/emyt.html]Cool site[/url]
 
Thank you!
My homepage | Please visit
 
Great work!
http://fxggfgqf.com/oxew/ssmi.html | http://ytvxgjzh.com/nwmk/gwqn.html
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger