<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
сряда, август 04, 2004
 
SysAdminDay & others
Отзиви от купона за SysAdminDay

Купона беше страхотен.
Започнах приготовленията няколко часа по рано, занесохме компютъра,колоните и у-теля(10x Didko), пуснах кабел от близкия суич, нета тръгна и само се чакаха хората....
В началото се появиха само Васил и Червото, след което дойде Дачев, а после и SAS...
Слушаше се метъл(май друго не се чу)...
По някое време почнаха да идват и още хора и се посъбрахме, за съжаление,
някои от тях не бяха особено големи привърженици на метъла...(поне не мен така ми се стори де)
По някое време червото взе да пуска доста тежки неща, които на мен не ми понасяха много, та се проведоха няколко кратки схватки за клавиатурата.
Известно време след 12 дойдоха полицаи и казаха, че ще има сериозна глоба ако дойдат пак.
Казах на всички и решихме да се изнасяме да си допиваме на "едно много яко място"....
Хванахме по скъпата техника(монитор и компютър) и я смъкнахме у нас.
След това тръгнахме към железопътната линия в гората.
Само аз имах представа къде отиваме и имаше доста протести, но и доста желаещи....
С малко премеждия по тъмните пътечки с обрасла коприва край тях, стигнахме благополучно и се разположихме "удобно"
на железопътната линия. Народа почна да вдига врява и купона пак се получи.
По някое време, явно нервите на "цивилизованите" хора не издържаха на това да няма нищо друго освен гора край тях( а може и да са огладнели) и започнаха да дават зор да ходим на О!Шипка в студ. град.
Съгласихме се единодушно, Васил си тръгна към тях.
В началото решихме да ходим пеша през ловния парк(аз, Червото и няколко други човека), но за съжаление ни убедиха да се качим в таксито.... :( а толкова ми се искаше да се разходя из онази част на парка, че така и не го познавам добре оня терен....
Стигнахме в О!Шипка и се настанихме....
След известно време почна да ми липсва водката(всички бяхме в цветущо състояние, поне повечето).
Оказа се, че някой(не помня кой носеше пиенето) е скрил чантата в една изоставена кола... отидохме с....???.... да го вземем и се върнахме в заведението... странното беше, че нищо не казаха .... по някое време излязох малко на чист въздух, и ми звънна Mff, дошъл човека (в 3 сутринта) и е готов за път(аз на другия ден по планове заминавах за Кърджали).
Постояхме още малко след което си тръгнахме, намятахме се по такситата и у дома. :)
(За съжаление Васко си беше забравил Фотоапарата и няма компромати)
----------------------


Сутринта са ме будили към час(става дума за към 9), след което смъкнахме остатъка от техниката у нас и отпрашихме към Кърджали.
Пътувахме що годе добре, казвам що годе защото на мен не ми беше никак добре....
Стигнахме в града и се почна.... за 30 мин. си оставихме багажа в апартамента и аз свърших нещо спешно, след което към язовира да се къпем. Отидохме на най "хубавия" плаж, наистина ставаше, но беше фраш и сума ти хора отворили широко вратите на колите и надули чалгица.... отвсякъде различна и аз твърдо каза ако искат да остава, аз не....
Отидохме на друг плаж, малко по мръсен, но нямаше никои :).
Плацикахме се малко и след това отидохме на "Понтона".
Страхотно място!
Става дума наистина за понтон, доста голям, направен като ресторант и е на нивото на водата почити....
прекрасно място наистина, който има път натам и не го посети губи и то много!
Хапнахме, аз пийнах бира и се пооправих съвсем.
След като се покефихме, се върнахме в апартамента и си взехме по душ.
30-40 мин почивка и хайде пак, на язовирната стена..... доста височка е, гледката отгоре си струва :)
Ако не бях гледал от доста по-високи места, щях да се шашна сигурно :)
Постояхме там, покефихме се и си тръгнахме...
Пак 30-40 мин в бокса :) и отидохме да пием коктейли :)
Добри бяха....
Легнахме по рано(към 1), че утре ни чакаше ходене до Перперикон.
Сутринта в неделя, ме събудиха подло и безпрецедентно.... в 9 сутринта!!!!
Стегнахме се, хапнахме царевица, която набрах набързо докато бяхме спряли по нуждите на хората(тогава ме обявиха за един малък комбайн :)))) и тръгнахме към Перперикон.
Какво е "Перперикон", може да разберете от тук: http://www.perperikon.bg.
Доста време ни отне като цяло(аз ходих бос през цялото време) и след това се върнахме обратно в града.
Забележка: Мястото е наситина СТРАХОТНО, трябва да отида по тъмно там!
Като се върнахме бяхме гладни като вълци и отидохме в "Старата Къща"... къщата не беше кой знае колко стара, но имаше хубави манджички, като за чревоугодници... поръчахме си разни интересни неща и преядохме.
След като закарахме домакините до у тях, си взехме багажа и с Mff тръгнахме към вкъщи.(той към кюстендил, минавайки да ме остави в софия).
Прибрахме се благополучно и аз си легнах скапан.
В понеделник работих в/у един проект, във вторник Mff, дойде да си купи един матричен принтер от бившата фирма и ме хвърли до автогарата(като разбира се, спрях автобуса на излизане и едвам не го изпуснах) и си отидох в Русе.
Comments:
Thank you!
[url=http://ebdlsonn.com/ysrs/bydw.html]My homepage[/url] | [url=http://fbjlewpa.com/qdzn/pnka.html]Cool site[/url]
 
Thank you!
[url=http://ebdlsonn.com/ysrs/bydw.html]My homepage[/url] | [url=http://fbjlewpa.com/qdzn/pnka.html]Cool site[/url]
 
Thank you!
http://ebdlsonn.com/ysrs/bydw.html | http://dwsxciqp.com/okww/ronf.html
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger