<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
събота, декември 25, 2004
 
Коледа и Интеррррнет....
Добро утро на всички.
Доста време мина откак блогвах последно...
Днес имах нужда да си излея мислите и ето - правя го.....

Преди малко влязох в ицкю, с очакване да не намеря толкова много хора, при това отоварящи ми...
Странна работа, вместо да се забавляваме със семействата си, какво правим?
Тъпота...интернет...в общи линии, същата гадост както всеки ден.
Не знам защо го казвам така, но е така. Факт е!
Отчуждили ли сме се, какво? - и аз не знам.

По стар навик... какво се случи докато не блогвах.

Честно казано и аз не помня, но хубавите моменти преобладаваха определено.
Ходих на фирмено парти, това помня :).
Поливахме, една шофьорска книжка (мляс) - извънредно приятно събитие(особенно когато толкова много се радваш за човека който я е взел!!!) и извънредно приятни хора в добавка с любимия човек. :)

Разни други много приятни мероприятия :).

Друго не помня, напоследък паметта ми много отслабва :)... не знам защо, доста е приятно понякога, но и често - не е!

Сега съм си в Русе.
Много ми е приятно, но ми е малко тъжно, тъй като ми се иска и да съм с човек, който не е наблизо. :(

Днес, а и предните дни, бяха луди луди дни.

Насам - натам с приятели. Ходихме до МЕТРО и се видях там с един мой много добър приятел от търговище. След това ходихме да хапнем/пийнем по нещо и го изпратих обратно за Търговище (той беше дошъл да напазарува).
През цялото време карах нашата таратайка, след което се качих на колата на вуйчо ми...ех...бях забравил как се отлепя от земята като настъпиш повече педала, и двигателя не сдава багажа като имаш нужда от ускорение...мечти....

по този повод - един лаф: "Аз не карам бързо, а летя ниско" ( I'm not driving fast, I'm flying low). :)))
Днес доста му се хилих. :)))

По късно бирички с приятели и приятни приказки.

След това гх(гоу хом) с автобуса.

Малко философствам днес. Странно настроение ме е обзело, хем ми е едно тъжно и искам да се върна по скоро в София, хем ми се стои тук.
Тази вечер, докато си пътувах с автобуса, се замислих каква е е разликата м/у Русе и София, м/у големия и малкия град.
Тук има друга - много по добра, спокойна, ободряваща, празнична и успокояваща атмосфера (върпеки, че както навсякъде и тук лудницата е станала неимоверно повече от преди, и ще насраства в геометрична прогресия, пак е по спокойно), хората са някакси по-празнично настроени и това се усеща във въздуха.


Така, стига ви толкова глупости, достатъчно за днесс... до следващия път :)

Лека ви и весела коледа и нова година.
Comments:
Весела Коледа! Според мен празниците в малкия град са много по-изморителни - трябва да обиколиш страшно много хора за да няма сърдити, и тва си е сериозен тренинг - от маса на маса, пиене и ядене нонстоп, щипене по бузките...
не че тук не е така, ама някак си може и три дена да не излезеш на улицата ако искаш пък пак да е празнично просто щото хората пък идват вкъщи.
желая ти много красиви полети през новата година.
 
Прав си за малкия град. И още нещо забелязвам аз в Пазарджик, а и хора от други малки градове се оплакват от същото: всеобщото мрънкане "нямаме работа/няма пари/децата избягаха в чужбина" и други вариации по тези теми, които по принцип преобладават в малкия град, се засилват около Коледа. Дано при вас в Русе да е по-различно. Весела Коледа и от мен! :)
Между другото, не бих нарекла Русе малък град. По-малък от София - да, но иначе...
 
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
 
Благодаря за интересната информация
 
Хех :)
Случаен коментар днес, ме върна малко назад - 6г по-късно :-)
Сега:
беба спи до мен. :)
карам кола, по-мощна от на вуйчо ми :)
много е яко като се връщаш така назад :)
само на кой беше книжката?
ще се сетя!
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger