<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
сряда, януари 05, 2005
 
Вегетарианец или...
Току що, прочтох нещо което ми разби детския мироглед...(махнах линка, ако някой се интересува МНОГО да прочете каквото !бях! сложил нека ми пише. предупреждавам - ГОЛЯМА ГАДОСТ Е!възможно е да разтърси психическото ви здраве!)
Всеки с вкуса си, казало кучето и...но все пак това ме разби!


Какво правих от последния пост до сега...
ами... 27-ми на работа, след приятната коледа у дома и така желаното-нежелано завръщане в софия.
след това пак работа, малко разходка до витоша - хижичка, на която беше страхотно и мускулна треска от ходенето обратно.
нова година - страхотна с малки изключения, но всичко беше супер. :)
сега - пак работа, малко неприятности с един хард диск и много приятни моменти.

през цялото време: досаден nagios! ще взема да го пусна най-накрая да видим какъв е тоя страшшен конфиг :)
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger