<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
четвъртък, януари 13, 2005
 
Итрещял,гръмнал и...
Здравейте. Пиша това тъй като правих две-три промени по блога.

Последните дни имам много здраво бачкане и не ми остава време почити за нишо...
ама за абсолютно нищо.
Пиша яко разни 'дреболии' на ПХП и това е...
Проверих си изпитите и сега решавам задачи за първия, който междувременно е и на моя имен ден.
Мисля, че това е добро предзнаменование!
Помолете се да ми го дадат в понеделник! :)
Чуствам се страхотно, оказва се, че ако спя от 5 до 10 се наспивам... странна работа...
лека засега и всичко най най.
Трябва да взема да ида на мрежова и на пърл, че и без това ми се налага да дращя на пърл последните дни та да понауча нещо ново ако са стигнали достатъчно напред. :)
И на ИББ трябва да отида, но не ми остава време за съжаление...само работа и вечер малко разпускане с любимия човек. Их... надявам се да поприключа с работата както и с изпитите!
СТИСКАЙТЕ ПАЛЦИ!!!
Comments:
ми.... Емералд, сори, ама аз за мен и Нея едва намирам време, камо ли за приятели... :(
Надявам се скоро да се пооправя ама след месец - два евентуално, тъкмо предпролетно, като 'цъфнат налъмите' и Фтички пеят и т.н.:)

хахахаххаха... сега се сетих, нали се сещаш какво изцепи Тонито на рожденния 'и ден предния път :))))
 
Публикуване на коментар

Powered by Blogger