<$BlogRSDURL$>
valqk's reggolB
вторник, януари 25, 2005
 
Winter Wonderland!
Здравейте! :)

След освежаважа разходка, бира и още една такава(разходка) се чувствам доста добре :).
Приятен ден - започнах го с по горната песничка и тръгна супер. :)

Чудя се и аз в момента точно какво да напиша.
Докато вървях нагоре по баира си мислех за какви ли не неща?!!! ама ей на - избягаха...
както и да е...навън е МНОГО красиво и си струва да се отбележи!

До преди малко пих бира с един приятел, с който не се бях виждал дооооста отдавна и се залисахме в разговори, та не можах да ида да се видя с Гори...

Събота и Неделя бяха страхотни - пак до Габрово, но с по-голяма компания и по-весело :).

От миналата седмица нямам много спомени, струва ми се, че е била миналата година - то зависи как ти тече времето... предимно работа и по малко удоволствия отколкото ми се искат... ама то винаги е така почити...

Тази - работа и повечко удоволствия - надявам се!

Решил съм да си променя режима на ставане/лягане и се старая да го направя, така че след малко - го ту бед!

Купих си машинка - да сменя ЛОГОС-а, че горкия издъхва малко с това което е в момента, сега си чакам кутията...

засега толкова.
до...четене.


п.с. скъсаха ме на метематика - никога не ми е била силната страна, утре ми пристигат нещата за другите изпити, да видим какво ще стане!
Comments: Публикуване на коментар

Powered by Blogger